Free Shipping Worldwide

שישה תכשיטים להתאהב בהם בשנה החדשה | Ifat Oved

Free Shipping Worldwide

September 13, 2023

שישה תכשיטים להתאהב בהם בשנה החדשה

כל אחת יודעת איך תכשיט מיוחד עם אבן חן ייחודית יכול לגרום לנו להרגיש זוהרות, קורנות ומלכותיות.

כל אבן מביאה דרך שונה לבטא רגש, עוצמה ומשיכה.
בעיצובים של מעצבת התכשיטים יפעת עובד שמור לאבני החן ולכח הטמון בהן מקום של כבוד.
אספנו עבורכן 6 תכשיטים מיוחדים לחגים הקרובים מהקולקציה החדשה של יפעת עובד,
שניה לפני שכולנו מתכנסים סביב שולחן החג ומקבלים את השנה החדשה בשמחה ובחגיגיות.

כל תכשיט בקולקציה של המעצבת יפעת עובד, מעוצב בתשומת לב לפרטים הכי קטנים, החל מאבן החן המרכזית, ועד לשיבוצים העדינים ביותר.
כשאת קונה תכשיט של יפעת עובד, את יודעת שהוא נעשה עבורך בעבודת יד מדוייקת ואישית.
תיהני מהאופי הייחודי שלך, ובחרי לך את התכשיט שיעצים אותך ואת המסע שלך בחיים.
חגי תשרי הם אחד המועדים הכי מרגשים של השנה. אלה הימים להודות על השנה שהייתה, ולבוא רעננות ואופטימיות לקראת השנה החדשה. בין ארוחה משפחתית לאירוע חברתי, חשוב שנבחר בלוקים ובתכשיטים שהכי מרגשים אותנו לקראת השנה החדשה.

קולר ספיר ויהלומים

הפריט הזה נועד למי שאוהבת להיות הכי זוהרת בחדר. עם יהלומים במשקל 16.37ct שמלווים ומדגישים טיפות ספיר יפהפיות במשקל 10.59ct, הקולר הזה יהלום את הנסיכה שאת. העיצוב של היהלומים בתוך קשתות של זהב לבן, ימקד את הפוקוס אל הפנים שלך, וייתן לך מראה גלאמי שאין כמותו. צוותי אותו עם שמלה עדינה בגוונים רכים שתיתן את כל השואו ליופי שעל צווארך, במראה נסיכותי שלא רוצים לשכוח.
מעוניינת בקולר הנסיכותי? צרי קשר > לינק

עגילי טיפות ספיר

מאוהבת בצבע הכחול? רוצה פריט עם אווירה קסומה וקלאסית? אלה העגילים בשבילך. 18.25ct של טיפות ספיר עם צבע כחול עמוק שמודגש על ידי שיבוצים של יהלומים במשקל 2.36ct. פריט מושלם למי שאוהבת מראה נקי ואלגנטי, ועם זאת מעניין וייחודי. החיבורים העדינים בין הספירים בעגיל הזה יוצרים מראה קסום שבטוח שאי אפשר להישאר אדישים לו.
מעוניינת בעגילי ספיר קלאסיים? צרי קשר> לינק

צמיד טניס יהלומים לבנים

תגידי, יש תחליף ליהלומים? הם נוצצים כמו כוכבים, הם עמידים לנצח, והם תמיד אבל תמיד נראים מדהים. צמיד הטניס של יפעת עובד הוא הפתרון המושלם למי שרוצה להיראות קלאסית וזוהרת, ביום כמו גם בלילה. עם יהלומים במשקל כולל של 2.61ct משובצים בתוך זהב לבן 14ct, הצמיד טניס הזה הוא גם קליל וגם מהמם. תוסיפי את הצמיד הזה לכל לוק, ותמיד יהיה לך את הבלינג השובב שאת רוצה.
מעוניינת בלוק קלאסי וקליל?> לינק

טבעת אמרלד

הפריט הזה הוא מה שנקרא stunner! עם שתי שורות של אמרלדים (2.57ct) בחיתוך מרקיז, מלווים בשלוש שורות של יהלומים (0.71ct) משובצים בתוך זהב ורוד, אי אפשר להישאר אדישים ליופי של הטבעת הזו. הגוון הייחודי כל כך של האלמרד והיהלומים הזוהרים יתנו לך נוכחות מרשימה ומהפנטת. צוותי את הטבעת הזו לשמלת ערב שחורה או לחליפה בהירה בגווני שמנת, וללא ספק תגנבי את ההצגה.
מעוניינת בטבעת החלומות? > לינק

עגילי חישוק עם יהלומים וספיר

העגילים האלה מושלמים לאישה מודרנית שאוהבת לוקים מעניינים. עם יהלומים (4.39ct) וספירים (5.19ct) בשיבוץ מתחלף, נוצר מראה צעיר, חדשני ומעניין. מושלם למי שאוהבת לגוון עם צבעים שונים ומרקמים שונים, אך בכל זאת לשמור על סטייל קלאסי ומושך.

מעוניינת בעגילים קלאסיים וחדשניים? > לינק

שרשרת ספיר ויהלומים ארוכה

אוהבת לוקים ארוכים? שרשראות שזזות איתך ויוצרות תנועה מחשמלת? השרשרת הזו היא השילוב המושלם בין קלאסיות לחדשנות. במרכזה לב יהלום משגע במשקל 0.52ct, מוקף ביהלומים במגוון חיתוכים שונים (4.22ct), ולסיום פרנז מהמם של חרוזי ספיר במשקל של 85.16ct. כל זאת ביחד יוצר פריט ייחודי מאין כמוהו, בעל תנועה דינמית ופרטים מעניינים ככל שמתבוננים בו יותר.
השרשרת הזו תחמיא ללוק של בלייזר פתוח או שמלת אוברסייז אוורירית שתזוז איתך במרחב.

מעוניינת לשמוע עוד על השרשרת הייחודית הזו?> לינק

התכשיטים שלמעלה הם רק חלק קטן מהקולקציה הרחבה של יפעת עובד, המלאה בתכשיטים מסוגים שונים, אבנים יפהפיות ועיצובים יחודיים. רוצה למצוא תכשיט שמתאים בדיוק עבורך? הסתכלי בקולקציה ומצאי את הפריט המושלם שיתאים לאופי שלך וייתן לך את החופש להביע את עצמך בדיוק כפי שאת.